„Beat the business – Think Outside the Box!“

Šio projekto tikslas: skatinti žmones atrasti, kur galėtų realizuoti save ir įkvėpti kurti savo svajonių veiklą/verslą, dirbti mylimą darbą. Parodoma, kad tai įmanoma su jau sėkmingai einančių/pasiekusių žmonių istorijomis ir jų patarimais. Taip pat yra suteikiamos naudingos teorinės bei praktinės žinios vystyti sėkmingai veiklai. Seminarų/dirbtuvių metu įgauti įgūdžiai ir patirtis leidžia greičiau pasiekti norimus rezultatus.

I seminarų ciklas

2017 m. startavome su pirmu seminarų ciklu, kurį sudarė 3 seminarai – trys patirtys!

„Atrask mylimą veiklą“

Šio seminaro metu dalyviai ne tik gavo daugybę motyvacijos, sužinojo praktinių patarimų, kaip surasti darbą, kaip bendrauti su darbdaviu, kaip motyvuoti save, kai neturi patirties, bet ir turint darbo vietą, kaip atrasti tą mylimą veiklą, jei visgi darbas nemielas, ką daryti, jei nei viena samdomo darbo vieta tavęs nevilioja.

Seminaro lektoriai: Donatas Kantakevičius ir Evelina Tamulaitienė.

„Tikros istorijos – IŠGIRSK, PAMATYK, ĮKVĖPK SAVE“

Seminaro metu trys svečiai (Rytis Lukoševičius, Jaq Greenspon ir Donatas Brikas) papasakojo apie savo sėkmės istoriją, pasidalino savo patirtimis, pakilimais ir nuosmukiais, iššūkiais bei praktiniais patarimais kitiems.

„Diskusija – įdirbis ar idėja?“

Šio seminaro metu dalyvių laukė ne tik įvairios patirties pasidalinimas, praktiniai patarimai, bet ir įtraukianti visus dalyvius diskusija bei realios dirbtuvės su Žanu Gongapševu.

II seminarų ciklas

2018 metais startavome su antruoju seminarų ciklu, kurio metu iš „Versli Lietuva“ sužinojome vertingų verslo pradėjimo žinių, patarimų, gavome praktinių užduočių bei konsultacijų iš savo srities specialistų, kurie yra padėję įkurti ne vieną sėkmingą verslą!

Verslo finansavimo galimybės

Pirmojo seminaro metu kalbama apie labai svarbų dalyką – finansinę paramą verslo pradžiai. Dažną nuo realių veiksmų atbaido lėšų trūkumas, nes ne visi turi santaupų ar dosnių artimųjų. 

„Verslo formos pasirinkimas“

Nusprendus pradėti verslą yra svarbu išsirinkti tinkamą verslo formą. Reikia apsispręsti kaip bus vykdoma veikla – ar su verslo liudijimu, ar su IDV, ar steigiant įmonę: IĮ, MB, UAB. 

Seminaro metu pateikiami patarimai, kuri forma tinkamiausia pagal numatomą veiklos sritį. Ar verslą pradėsite vienas, ar keliese, iškart samdysite darbuotojus, o gal dirbsite tik pats? Visi šie ir dar kiti dalykai lemia verslo formos pasirinkimą, kad nereikėtų mokėti didelių mokesčių, jei apyvarta nedidelė, arba rizikuoti asmeniniu turtu kai verslas dar nestabilus. 

Taip pat dalinamasi, kokiais būdais yra steigiamas verslas jau išsirinkus verslo formą: veiklos vykdymą pagal individualią veiklą arba steigiant juridinį asmenį: ką daryti pirmiausia, kiek laiko užtrunka, kada reikia kreiptis į notarą, o kada užtenka elektroninio parašo. Ir dar daugiau naudingų praktinių verslo steigimo patarimų!

„Bendradarbystės centras – naujos galimybės jaunam verslui“

Naują veiklą vystyti drąsiau ir lengviau, kai turi palaikančią aplinką, patyrusį mentorių, naudingus praktinius mokymus. Tam ir sukurti bendradarbystės centrai. Seminare lektorė plačiau dalinasi apie centrų veiklą, teikiamas paslaugas.

Bendradarbystės centras „Spiečius“ – moderni erdvė skirta verslui, siekiant sudaryti palankias sąlygas Smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) subjektams iki 5 m. augti, didinti darbo našumą, skatinant diegti naujausius informacinių ir ryšių technologijų sprendimus, skirtus verslo procesams optimizuoti; užmegzti ryšius tarp įvairiose srityse veikiančių verslų ar savarankiškai veikiančių asmenų, kurie sujungę savo idėjas galėtų kurti pridėtinę vertę.

„Verslo planas – kas, kaip ir kodėl?“

Vieni sako, kad jis būtinas, kiti įsitikinę, kad gerai idėjai nereikia jokių planavimų. Tad kaip yra iš tiesų? 

Sumanus vadovas supranta gerai parengto verslo plano svarbą. Šiame dokumente aiškiai ir argumentuotai išdėstoma, ko siekia įmonė ir kaip savo tikslus įgyvendins. Tai patogi priemonė sistemiškai apmąstyti savo verslo idėją ir įvertinti verslo ateities perspektyvas.

Verslo planai rašomi:

  • Pagrįsti ir patikrinti naują idėją;
  • Palyginti prognozes su faktiniais pasiekimais;
  • Apskaičiuoti lėšų poreikį;
  • Įvertinti verslo perspektyvas;
  • Įvertinti riziką dėl skolintų ar nuosavų investicijų į verslą;
  • Pagrįsti ir gauti pinigines paskolas;
  • Surasti partnerius arba pateikti informaciją esamiems.

III seminarų ciklas

„Verslo idėjos galia vs. asmeninės savybės“

Šio įvadinio ir motyvacinio seminaro metu, prieš pradėdami kibti į rimtus verslo kūrimo darbus ir niuansus, renginio dalyviai pasisėmė dar dalelę motyvacijos ir užsispyrimo iš daugiau nei dešimtmetį dirbančio reklamos ir komunikacijos specialisto – Artūro Bulotos! Seminaro metu išgirdome, kaip gimė idėja įkurti savo veiklą, apie įkūrimą ir „paleidimą“ bei ką teko praeiti, kad ši idėja būtų įgyvendinta.

„Kaip efektyviai pritaikyti socialinius tinklus verslui?“

Kaip naudotis socialiniais tinklais išmanote puikiai. Bet ar žinote, kaip juos pritaikyti verslui?

Taisyklės skiriasi ir jas išmanyti verta. Todėl pakalbėkime apie esminius verslo komunikacijos Facebook’e ir Instagram’e principus:

  • Kokias funkcijas verslo komunikacijoje atlieka socialiniai tinklai?
  • Kokius tikslus kelti, kaip juos sekti ir kaip juos pritaikyti prie verslo tikslų?
  • Koks turinys įtraukia ir parduoda?
  • Kokių principų laikytis užsakant Facebook reklamą?
  • Kaip vykdyti klientų aptarnavimą?

Savo patirtimi su seminaro dalyviais dalinosi: DOMANTAS ŠIRVINSKAS

Domantas yra vienas pirmųjų Facebook puslapių administratorių Lietuvoje, dabar besidalinantis patirtimi savo įkurtuose mokymų namuose „EduMint“.

„El. pašto rinkodara“

Kas sekundę pasaulyje yra išsiunčiama daugiau nei 2 milijonai laiškų, o el. pašto rinkodara yra laikoma viena efektyviausių el. rinkodaros priemonių. Todėl natūralu, kad labai svarbu žinoti, kaip išnaudoti šį rinkodaros kanalą.

Taigi kaip teisingai panaudoti visiems gerai žinomą komunikavimo priemonę –  EL. PAŠTĄ – kaip svarbų rinkodaros kanalą? Seminaro metu apžvelgtos el. paštų rinkimo praktikos, naujienlaiškių kūrimo ir siuntimo niuansai bei gerosios praktikos.

Seminarą vedė el. pašto rinkodaros vystymo profesionalas Matas Pocius, šioje srityje sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį.